Max Summer School in Geidai 2020

アーカイブ

イブニングセッション / Presentation

詳細はこちらをご覧ください / See details here

Neural sound synthesis: challenges and applications
/ ニューラル・サウンド・シンセシス:課題とアプリケーション

Adrien Bitton / アドリアン・ビトン

Max software as a lab for the composition of sonic spaces
/ 音響空間の作曲のための研究としてのMax

Alain Bonardi / アラン・ボナルディ

AI ベートーベン
/ AI Beethoven

後藤英 / Suguru Goto

横山徹 / Toru Yokoyama

姜信愛 / Shinae Kang

鄭瑀 / Tei U

Can Li / Can Li

DYCI2 library: interpreting at the scale of intention, composing at the scale of narrative.
/ DYCI2ライブラリー:意図のスケールでの解釈、物語のスケールでの作曲

Jérôme Nika / ジェロム・ニカ

第一部 前編

「時間と音の小品」 / A short period of time and sound
Agustín Spinetto / スピネット・アグスティン

“This is why we need to fix the bridge” 2.0
顧 昊倫 / Haolun GU

X-SynapseL―アルトリコーダーとライブエレクトロニクスのためのー
Leonid Zvolinsky

Enchanted I (2019-2020)
満潔 / Jie Man

第一部 後編

Enchanted I (2019-2020)
満潔 / Jie Man

第二部

Improvisation with Laptop 2020
有馬 純寿 / Sumihisa Arima

《非在の松風》尺八とコンピュータのための (2020) / "non-existent pine breeze" for a shakuhachi and computer (2020)
福島 諭 / Satoshi Fukushima
尺八奏者: 福島麗秋

「虹機械」はじまりのうた / "Rainbow Machine" The Genesis of Chant
三輪眞弘 / Masahiro Miwa
ピアノ: 山内敦子

AI ベートーベン / AI Beethoven
後藤英 / Suguru Goto
横山徹 / Toru Yokoyama
姜信愛 / Shinae Kang
鄭瑀 / Tei U
Can Li